Apr 30, 2014

تملي في قلبي يا حبيبي


تملي في قلبي يا حبيبي وأنا غايب بعيد عنك
تملي ولا أنت داري بي وأنا بشكي إليك منك

يا ساكن في الهوي قلبي وساكن في الديار جاري
جمالك كل يوم جنبي آسرني وأنت مش داري
معاك بعينيا وكفايه تنور ليا دنيايا
أنا بشكي إليك منك يا حـبيبي

تملي في قلبي يا حبيبي وأنا غايب بعيد عنك
تملي ولا أنت داري بي وأنا بشكي إليك منك

لا فيه ماضي اقولك كان
ولا فاكره ولا نسيته
ولا مره جمعنا مكان
عشان تدري اللي قاسيته

بقلبي لك أنا كلي وشاغلك عني إيه قولي
أنا بشكي إليك منك يا حـبيبي

تملي في قلبي يا حبيبي وأنا غايب بعيد عنك
تملي ولا أنت داري بي وأنا بشكي إليك منك

ياريت أخطر في أحلامك واشاغلك واشغلك مره
ياريت تلمحني أيامك واعيش فيها لو نظره
ياريت أخطر علي قلبك ولو تكرهني وأحبك
أنا بشكي إليك منك يا حبيبي

تملي في قلبي يا حبيبي وأنا عايش غريب عنك
تملي ولا أنت داري بي وأنا بشكي إليك منك


No comments: